Porachunki (2013)
The Family
Reżyseria:
Luc Besson
Rodzina Manzoni, znany mafijny klan, zostaje przeniesiona w ramach programu ochrony świadków koronnych do Normandii we Francji. Okazuje się, że przystosowanie się do nowych warunków jest równie trudne, jak pozbycie się dawnych nawyków. (opis dystrybutora)
Obsada:
- Robert De Niro Fred Blake / Giovanni Manzoni
- Dianna Agron Belle Blake
- Michelle Pfeiffer Maggie Blake
- Tommy Lee Jones
- Dominic Chianese Don Mimino
- John D'Leo Warren Blake
- Vincent Pastore Fat willy
- Domenick Lombardozzi Mimmo
- Joseph Perrino Joey
- David Belle
- Greg Antonacci NY Mobster
- Elba Sette-Camara Mobster Wife
- Kresh Novakovic Vincenze
- Jimmy Palumbo DiCicco
- Anthony Mangano
- Paul Borghese Albert
- Raymond Franza Paulo
- Anthoula Katsimatides Mobster Wife
- Dan Cade Wise Guy
- Mike Bocchetti NY Light Shop Manager
- Giovanni Cirfiera Enrico
- Michael J. Panichelli Jr. Billy the Bug
- Ricardo Cordero Philly
- Dante Bruzzese NY Kid with Oranges
- Joseph Dimartino NY guy with fruit stand
- Jon Freda Rocco
- Steven Rattazzi NY Mobster
- Kevin Kolack NY Cop at Diner
- Steven Randazzo NY Mobster
- Gino Cafarelli Bbq guest #2
- Paul Bandey District Attorney
- Stan Carp Don Luchese
- Chris Cenatiempo Wiseguy
- Stosh Zona NY Mobster
- Claudine Acs
- Dave Bobb NY Cop at Diner
- Lou Patane BBQ Guest #1
- Laurent Claret
- Christopher Craig Priest
- Oisin Stack
- Peter Falcetti NY Mobster
- Yvonne Gradelet
- Patrick Médioni
- Camille Gigot André
- Dominique Parage BBQ Guest
- Ingrid Graziani
- Leslie Menu
- Eric Malo
- Mark E. Phillips NY Cop at Diner
- Barbara Bolotner
- Alexandre Piot Warren
- Tom Hudson
- Tamara Vittoz Bbq guest
- Tamara Vittoz Bbq guest
- Alice Allwright
- Patrick Sueur
- Franck Neckebrock
- Gaëlle Jeantet
- Frédéric Dockès
Fajny, rozrywkowy film sensacyjny z solidną dawką poważnie pokazanej przemocy. Uwagę zwraca dość śmiałe posunięcie polegające na pokazaniu młodych bohaterów jako autentycznych brutali, posługujących się prawdziwą przemocą (a nie tylko zabawnie walących kogoś w nos) a jednocześnie nadanie temu komediowego kontekstu... Ale może "Kick-Ass" już przetarł ten szlak?